• Ingen minimiorder
  • Nordens ledande presentgrossist
  • Snabb orderhantering

 

FAQ

 

Varför kan jag inte se några priser?

För att se priser behöver du registrera dig och logga in.

Var vänder jag mig med tekniska problem, till exempel inloggning till ohlssonlohaven.se?

Om du upplever problem är du alltid välkommen att kontakta oss på info@ohlssonlohaven.se

Vad rekommenderar ni för utpriser?

Vi rekommenderar en omräkningsfaktor på 2,5.

 Hur får jag reda på att en order är restnoterad?

Om en order restnoteras så kommer vi att kontakta dig. 

Jag är osäker om min order har gått igenom, vad gör jag då?

När en order registreras så skickas en orderbekräftelse ut, har du inte mottagit den så kolla gärna skräpposten, eller kontakta oss. 

info@ohlssonlohaven.se

Jag vill registrera ett konto hos ohlssonlohaven.se. Hur gör jag?

För att registrera dig som återförsäljare går du till sidan ”Bli återförsäljare” och fyller i uppgifterna.

Jag har en fråga gällande en specifik produkt. Vart vänder jag mig?

Kontakta oss på info@ohlssonlohaven.se

Jag har en fråga om leverans av en order. Vart vänder jag mig?

Kontakta oss på info@ohlssonlohaven.se

Får jag handla hos er som privatperson?

Nej, vi säljer i dagsläget endast till företag som i sin tur säljer våra produkter vidare, men om du är på jakt efter en specifik produkt så kan vi förhoppningsvis ge dig förslag på var du kan köpa den.

Hur gör jag en reklamation?

För att reklamera en vara kontaktar du oss på info@ohlssonlohaven.se, skicka gärna med en beskrivning samt en bild på produktens defekt, så kan vi hjälpa dig snabbare.

Kan jag handla med E-faktura hos er?

Självklart! Kontakta oss så lägger vi upp er för e-faktura, info@ohlssonlohaven.se

Har ni någon kundklubb?

Som registrerad kund hos oss får du ta del av speciella erbjudanden, dels på hemsidan, men även i vårt nyhetsbrev.

När får jag de varor jag beställer från Ohlsson & Lohaven?

Leverans sker inom fyra dagar för Sverige och inom fem dagar för Danmark, Norge och Finland.

Vid beställning av produkter utanför vårt ordinarie sortiment kan leveranstiden bli längre än normalt.

Jag har inte fått min webborder, hur gör jag?

Kontakta oss så ska vi hjälpa dig att spåra försändelsen, info@ohlssonlohaven.se 

Jag får inget mejl när jag klickat på ”Glömt lösenord”?

Kolla skräpposten, eller kontakta oss på info@ohlssonlohaven.se

Vart vänder jag mig med fakturafrågor?

Kontakta: invoice@ohlssonlohaven.se